fallback

Една пета от зрителите в САЩ гледат телевизия онлайн

50% от хората, гледащи телевизия по интернет, изглежда започват да използват компютъра като заместител на телевизора

17:34 | 30.07.08 г.

Една пета от телевизионните зрители в САЩ предпочитат да гледат онлайн телевизионните програми, които се излъчват в най-гледаното време (прайм тайм), сочи проучване на Integrated Media Measurement Inc. Това важи с особена сила за професионалисти от женски пол.

Броят на предпочелите интернет се е увеличил от есента на 2007 г. до пролетта на 2008 г. - периодът, в който е проведено проучването. Освен увеличението на потреблението на онлайн телевизия, данните показват, че моделите на потребление постоянно се менят. През май за първи път проличава, че значителна част от онлайн аудиторията на прайм тайм съдържание не гледа никаква част от тези предавания по телевизията.

Проучването установява, че 50% от хората, гледащи телевизия по интернет, изглежда започват да използват компютъра като заместител на телевизора, казват от Integrated Media Measurement Inc.

Другата половина от обектите на изследването използват интернет, за да гледат програми, които са пропуснали, или за да гледат отново някои кадри или епизоди, посочват от IMMI.

Според проучването най-голяма група на онлайн зрители на телевизионно съдържание е тази на жените между 25- и 44-годишна възраст, със сравнително добро финансово положение, бели, добре образовани и заети на трудовия пазар.

Според компанията жените са заети с работата си и с личния си живот и нямат време да се съобразяват с графика на предаванията на живо по телевизията. Те може да нямат време да гледат предаванията на живо и затова използват интернет за това, което са пропуснали.

В проучването са участвали 3 хил. души от Ню Йорк, Чикаго, Лос Анжелис, Маями, Хюстън и Денвър.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:48 | 02.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още