fallback

Приходите от онлайн реклами в Германия надминаха за първи път тези от радио

Разходите за онлайн реклама в страната са скочили с 40 на сто за първите шест месеца на годината до 665 млн. евро

09:57 | 16.07.08 г.
Автор - снимка
Създател

Приходите от реклама онлайн в Германия тази година за първи път са надминали тези от радио реклама, съобщи monstersandcritics.com, цитирайки данни на Nielsen Media.

Проучването подчертава растящото значение на глобалната мрежа.

От Nielsen оценяват разходите за онлайн реклама в страната за първите шест месеца на годината на 665 млн. евро, което представлява ръст на годишна база от 40 на сто.

Разходите за радио реклама остават на нивото си от сравнимия период на 2007 - 627 млн. евро.

Все пак традиционната реклама надминава 15 пъти онлайн рекламата.

Тенденцията за по-силен ръст на интернет рекламата спрямо традиционната се наблюдава и в Италия, където разходите за интернет реклама са се повишили с 24,5% за януари – май 2008 г., а общите рекламни разходи за периода бележат ръст от 1,3 на сто.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:17 | 16.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още