fallback

Безплатната доставка е основен приоритет при онлайн пазаруването

Когато търговците предлагат безплатна доставка, това повече от всичко друго кара потребители да предпочетат да купуват онлайн и да минимизират други разходи

14:37 | 09.06.08 г.

Ако сте търговци, които се опитват да накарат потребителите да похарчат оскъдния си разполагаем доход, предназначен за пазаруване онлайн, трябва да имате предвид, че безплатната доставка е най-големият приоритет при вземане на решение за покупка от потенциалните клиенти, сочи проучване, проведено от американския интернет сайт Sunshine Rewards.

Потребителите търсят начини да спестят пари и по-ефективно да използват ресурсите си.

Около 84% от запитаните в американското проучване признават, че пазаруват онлайн - веднъж на месец, на седмицата и дори всекидневно.

В настоящата икономическа обстановка, в която парите са дефицитни и ресурсите все по-внимателно се предвиждат в бюджета, основен фактор, влияещ на много купувачи, е кое е по-евтино – горивото или доставката.

От участниците в проучването 77% посочват, че разходите за доставка са основният фактор при вземането на решение дали да се пазарува онлайн или в магазина.

Проучването разкрива също, че докато 60% от хората съкращават общото си потребление в домакинствата си, 80% от тях не са променили навиците си по отношение на онлайн пазаруването или са решили да харчат повече по интеренет.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:33 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още