Ако сте търговци, които се опитват да накарат потребителите да похарчат оскъдния си разполагаем доход, предназначен за пазаруване онлайн, трябва да имате предвид, че безплатната доставка е най-големият приоритет при вземане на решение за покупка от потенциалните клиенти, сочи проучване, проведено от американския интернет сайт Sunshine Rewards.
Потребителите търсят начини да спестят пари и по-ефективно да използват ресурсите си.
Около 84% от запитаните в американското проучване признават, че пазаруват онлайн - веднъж на месец, на седмицата и дори всекидневно.
В настоящата икономическа обстановка, в която парите са дефицитни и ресурсите все по-внимателно се предвиждат в бюджета, основен фактор, влияещ на много купувачи, е кое е по-евтино – горивото или доставката.
От участниците в проучването 77% посочват, че разходите за доставка са основният фактор при вземането на решение дали да се пазарува онлайн или в магазина.
Проучването разкрива също, че докато 60% от хората съкращават общото си потребление в домакинствата си, 80% от тях не са променили навиците си по отношение на онлайн пазаруването или са решили да харчат повече по интеренет.