fallback

Уеб телевизията привлича все повече зрители в Европа

Към края на 2007 30% от интернет потребителите в десет големи европейски държави са гледали телевизия, филми или видео онлайн

09:07 | 03.06.08 г.

От известно време един въпрос витае във въздуха – „В коя точка и как ще се срещнат старите и новите медии?“, пише eMarketer.

„Телевизиите нямат друг избор освен да прегърнат новите технологии и канали. Те обаче искат да са сигурни, че ще продължат да печелят от съдържанието си, дори когато вече не са единственият разпространител “, казва Карин фон Ейбрамс, старши анализатор в eMarketer и автор на проучване, озаглавено „Уеб телевизията в Европа: Една разширяваща се сцена“.

Още през януари 2007 г. близо половината от всички потребители с широколентов достъп във Франция, Германия, Италия, Испания и Великобритания гледат телевизия онлайн с високоскоростни връзки, според проучване на Motorola.

До края на 2007 г. от European Interactive Advertising Association (EIAA) отчетоха, че 30% от интернет потребителите в десет големи европейски държави (Белгия, Дания, Франция, Германия, Италия, Холандия, Норвегия, Швеция, Испания и Великобритания) гледат телевизия, филми или видео онлайн.

Според проучване на Blinkx пък към февруари 2008 над половината от от британците на възраст над 16 години и с достъп до интернет казват, че са гледали телевизия онлайн. Всеки пети е гледал пълнометражни филми, телевизионни програми или спорт.

Очевидно потенциалът за гледане на телевизия по интернет в Европа е огромен и расте, макар и засега възвръщаемостта от начинания в сферата на онлайн телевизията да е малка, посочва фон Ейбрамс.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:51 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още