fallback

Онлайн медиите се справят добре въпреки кризата

Тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка

08:35 | 19.05.08 г.
Автор - снимка
Създател

Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка. Това коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън.

В сегашната ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин, смята Хорън.

По думите му тази възможност да се насочва посланието по много ефикасен начин означава, че създателите на интернет съдържание би трябвало да продължат да отбелязват значителни рекламни приходи през настоящия икономически труден период.

Според данни на изследователската компания eMarketer разходите за реклама в интернет се очаква да се повишат с 23% тази година в САЩ спрямо покачване от 25 на сто за миналата.

Освен онлайн медиите със силни марки, сред най-добре представящите се през 2008 се очаква да бъдат още тези, които предоставят достъп до социални мрежи, видеосъдържание или предлагат мобилно съдържание

В същото време според Хорън собствениците на сайтовете и рекламодателите все още не са се възползвали максимално от възможностите, които предлагат социалните мрежи за налагане на даден продукт. Този сегмент предстои да се развива, като се има предвид, че американските потребители прекарват едва 7% от времето онлайн в сайтове за социални контакти, докато 40% са отделени на четене на текстово съдържание.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:49 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още