fallback

Извънземна промоционална игра - Nestle ще подарява екскурзии в Космоса

Двама от участниците в играта ще спечелят 4-часово пътуване в Космоса

14:57 | 15.12.07 г.
Автор - снимка
Създател

Френската компания Nestle ще започне наближаващата 2008 година със смела „извънземна“ кампания. Става въпрос за промоционална игра с две големи награди – пътувания в Космоса.
Играта е насочена към френските потребители, които ще бъдат насърчени да купуват шоколадовия десерт KitKat. 25 млн. броя от продукта ще бъдат включени в т.нар. промоция, започваща от януари, като ще дават право на участие в томбола с награди.
Космическите пътувания, които ще спечелят двамата най-големи късметлии, участвали в играта, струват по 200 хил. долара и ще бъдат осъществени през 2010 г. Те ще са сред първите редовни комерсиални полети в Космоса.
От компанията обясняват пред Ройтерс, че продължителността на полетите ще е около четири часа.
Общата сума, която ще платят от Nestle за осъществяване на промоцията, ще е между 2,5 млн. и 3,5 млн. евро. Тук са включени цените на билетите за извънземните полети, реклама в интернет, телевизионна и радиореклама и др. Замисленото начинание се определя от компанията като най-големия им приоритет за 2008 г.
KitKat е вторият най-продаван шоколадов десерт в света след Snickers (на Mars). Във Франция продуктът е на трето място по продажби след Kinder Maxi и Kinder Bueno (на Ferrero). Целта е през следващата година да бъде достигнато второто място по продажби.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:41 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още