Вестник Wall Street Journal (WSJ) ще има специални издания за Китай и Индия. Това съобщава AFP, цитирайки Рупърт Мърдок, чиято корпорация News Corp това лято придоби издателската къща Dow Jones, издаваща и WSJ.
По думите на Мърдок достъпът до онлайн версията на WSJ ще бъде безплатен, тъй като „интернет културата” е за това, да не се взимат пари за абонамент.
Независимо от експанзията в Азия WSJ ще продължи да се разпространява , както и преди, главно в САЩ, е отбелязал Мърдок. Той е съобщил, че размерът на изданията през работната седмица ще нарасне с 15-20%, а уикенд-приложението ще удвои обема си.
Сделката по придобиването на Dow Jones ще бъде окончателно приключена в края на годината. Сливането на News Corp и американската издателска къща беше предшествано от дълги преговори между Мърдок и вече бившите собственици на Dow Jones, семейство Банкрофт.
Освен WSJ, на Dow Jones принадлежи и информационната агенция Dow Jones Newswires, изданието Barron's и редица други активи.