fallback

Пазарът на интернет реклама в Русия ще достигне 300 млн. долара за 2007 г.

През 2008 г. разходите за онлайн реклама се очаква да надвишат тези за радиореклама

10:48 | 12.11.07 г.
Автор - снимка
Създател

Обемът на руския пазар на интернет реклама може да достигне 300 млн. долара за тази година, което ще е около 1,5 пъти повече от миналата година, прогнозират специалисти, цитирани от руското издание за високи технологии CNews.
През 2008 г. разходите за интернет реклама се очаква да надвишат тези за радиореклама, като е възможно и да догонят разходите за реклама във вестниците, пише изданието.
Контекстната реклама, надминала като ръст развитието на рекламата като цяло през миналата година, продължава да заема все по-голяма част от разходите на представителите на малкия и среден бизнес. Но според някои специалисти контекстната реклама вече е достигнала пика си, като се очаква в бъдеще делът й да намалява заради новите начини за рекламиране в интернет.
За първата половина на 2007 г. рекламните обеми в мрежата в Русия възлизат на 151 млн. долара. Растежът спрямо съответния период на 2006 възлиза на 52%. Около 58% от разходите на компаниите за реклама са били за контекстна реклама, показват данни на Асоциацията на руските комуникационни агенции.
Очакванията на руските специалисти за разходите за рекламиране онлайн за 2008 г. са за 500 млн. долара.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:00 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още