Концернът „Фолксваген“ е повишил значително своите оперативни резултати през първите девет месеца на 2007 г. Всички марки на концерна са съумели да подобрят оперативните си резултати през първите девет месеца на тази година.
„Ние станахме по-добри, по-ефективни и по-рентабилни“, каза Ханс-Дитер Пьоч, финансов директор на Фолксваген АД, при представянето на числата.
Резултатът на компанията след облагане се е удвоил на годишна база и е на стойност 2,9 милиарда евро.
VW е продал през първите девет месеца на тази година общо 4,6 милиона автомобила, което отговаря на ръст от 8,2%. Оборотът се е увеличил с 5,1% и е достигнал сумата от 81 милиарда евро. Този оперативен резултат е с 4,3 милиарда евро по-висок от миналогодишните стойности. Финансовият резултат преди облагане за първите девет месеца се е покачил с 3,8 милиарда евро и е достигнал 4,7 милиарда евро.