fallback

Потребителското доверие в Германия с 5-месечен връх

Според анализатори добрите данни за потребителското доверие са резултат от разширяване на капацитета на немските компании за посрещане на нарасналото експортно търсене и спада на безработицата в страната

11:41 | 25.05.07 г.

Индексът на потребителското доверие в Германия през юни се покачи до 7,3 от 5,7 през май, което е най-високата стойност за показателя през последните 5 месеца.
 
Очакванията на икономисти и анализатори бяха за стойност на индекса през юни от 6. GfK AG индексът на потребителското доверие е базиран на проучване сред 2 000 човека.
 
Според анализатори добрите данни за потребителското доверие са резултат от разширяване на капацитета на немските компании за посрещане на нарасналото експортно търсене и спада на безработицата в страната до 6-годишно дъно.
 
Вчера излязоха данните за бизнес климата според германския институт IFO, показвайки стойности близки до рекордните.
 
Ръстът на икономиката на Германия се забави през първото тримесечие на годината в резултат на увеличаването на данък добавена стойност от 16 на 19 на сто. Показателят БВП се повиши с 0,5% при ръст от 1% през четвъртото тримесечие на миналата година.
 
До момента немският DAX се движи без промяна на ниво 7 666,82 пункта.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:54 | 25.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още