fallback

По 32 хил. евро средно печели Ferrari от всеки продаден автомобил

Голяма част от тази печалба се генерира от високите цени, дължащи се на лимитирани и ексклузивни серии

11:37 | 22.02.07 г.
Автор - снимка
Създател

По света има едва 13 дилърски центъра на луксозната марка. Снимка: БГНЕС

Финансовите резултати на Ferrari за 2006 година ще бъдат публикувани тези дни, но вече се знае, че печалбата на фирмата е нараснала с 16,6% в сравнение с 2005 г., съобщава Automediapro.com.

Всяко едно от трите главни подразделения на Ferrari - автомобили, състезателни автомобили и развитие на марката, е с положителни резултати.

Приходите на фирмата са близо един милиард и половина евро, а крайната печалба е 183 милиона евро, което означава, че всеки един от произведените през миналата година 5671 автомобили е донесъл печалба средно от 32 000 евро.

Голяма част от тази печалба се генерира от високите цени, дължащи се на лимитирани и ексклузивни серии.

За разлика от Porsche, където голяма част от печалбата идва от инвестицията във Volkswagen Group, масата от печалбите на Ferrari идват от продажби на собствените автомобили на фирмата. Дилърската мрежа на Ferrari не е голяма, по света има само 13 дилърски центъра на марката.

Стана ясно, че добрите резултати са причина Fiat, който сега притежава 56% от Ferrari, да иска повишаване на делa си във фирмата до 85%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:26 | 03.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още