fallback

Печалбата на PepsiCo Inc с ръст от 71%, продажбите нагоре с 9,4%

Нетната печалба на американския гигант за третото тримесечие възлиза на 1,48 млрд. долара

16:15 | 12.10.06 г.

Вторият по големина производител на безалкохолни напитки PepsiCo Inc обяви, че печалбата за третото тримесечие на годината, свършващо на 9 септември, е нараснала със 71% при ръст в продажбите от 9,4% в резултат на засилено търсене на газираните напитки с марката Gatorade и Frito-Lay, съобщиха световните информационни агенции.
Нетната печалба на американския гигант за третото тримесечие възлиза на 1,48 млрд. долара или 88 цента на акция спрямо 864 млн. долара или 51 цента на акция за същия период на миналата година. В същото време приходите от продажби възлизат на 8,95 млрд. долара спрямо 8,18 млрд. долара преди година.
Ръстът във финансовия резултат се дължи на слабата нетна печалба през миналата година, когато PepsiCo бе принудена да обложи с корпоративен данък 7,5 млрд. долара печалби от чужбина.
От компанията съобщиха също така, че очакват печалбата на акция за цялата 2006 г. да възлезе на 2,98 долара.
От началото на годината акциите на PepsiCo добавиха 8,1% към стойността си в сравнение с ръст от 9,5% за акциите на основния й конкурент Coca-Cola. През последната търговска сесия акциите на PepsiCo в Ню Йорк поскъпнаха с 0,7 на сто до 63,86 долара.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:18 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още