Продажбите на китайското подразделение на френския автомобилен концерн PSA Peugeot Citroen са нараснали с 38 на сто за първите шест месеца, най-вече благодарение на повишение в търсенето на нови модели, съобщава Ройтерс.
Dongfeng Peugeot Citroеn Automobiles (DPCA) е продало 100 173 автомобила за първите шест месеца на 2006 година, като компанията е достигнала подобен резултат заради пускането на пазара на моделите Peugeot 206 и C-Triomphe на Citroen, разработен на базата на успешния модел С4 на френската марка.
От базираното във Вухан, провинция Хубей, подразделение са продали общо 140 000 автомобила в Китай за миналата година, като се предвижда продажбите да достигнат 200 000 броя през тази година.
Френският автомобилен концерн смята да удвои капацитета на китайския си завод до 300 000 автомобила годишно до 2008 година.
Групата предвижда също така и отварянето на нов завод в Китай, но плановете на проекта ще бъдат уточнени и представени тази година.
За 2005 година френската компания е отчела общо оборот в размер на 56,3 млрд. евро, а продадените автомобили са достигнали 3,39 милиона броя.