fallback

Швейцария ще даде 15 млн. франка за реклама на страната за Евро 2008

Кампанията ще се концентрира върху Италия, Германия, Франция и Англия, а също така и Русия

16:34 | 12.06.06 г.
Автор - снимка
Създател

Националната швейцарска туристическа асоциация Suisse Tourisme ще инвестира 15 млн. швейцарски франка (около 9,6 млн. евро) за рекламна кампания на Европейското първенство по футбол през 2008 година, което ще се проведе в Швейцария и Австрия. По този начин от организацията се надяват, че ще оставят и друг спомен от Швейцария, освен футболните терени, обясни председателят й Юрг Шмид.

Кампанията ще се концентрира върху Италия, Германия, Франция и Англия, а също така и Русия, каза той в интервю за изданието Sonntagsblick. Шмид подчертава също така, че 3 500 журналисти ще отразяват събитието.

„Китайските зрители ще бъдат най-многобройни и това е огромен шанс“, допълва още той.

Тази година Suisse Tourisme се възползва от Световното първенство по футбол в Германия, за да се насочи към дамската аудитория, предлагайки Швейцария като алтернативна туристическа дестинация.

За целия летен сезон се очаква ръст в нощувките от 2 на сто. За сметка на това разходите трябва да нараснат малко повече – с 2,5%. През зимния сезон нощувките отбелязаха повишение от 4 на сто, а разходите – от 5%, обяви още председателят на организацията.

От друга страна, от Suisse Tourisme не се надяват на рекордни постъпления през този сезон, главно заради хората, които ще останат пред телевизорите си, за да следят Световното първенство.

Но Мондиалът имаше и положителен ефект за туризма - заради тренировъчните лагери в Швейцария на футболните отбори участници в първенството. Бразилският национален отбор, чийто лагер беше базиран във Вегис (в кантона на Люцерн), привлече огромен брой запалянковци в региона.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:22 | 07.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още