fallback

Sony разочарован от ефекта на Световното върху продажбите

Sony е четвъртият по големина световен производител на LCD телевизори по продажби и лидер по оборот, заради по-високите си средни цени

16:48 | 08.06.06 г.

Световното първенство по футбол, което стартира в петък в Германия, не е довело до очаквания ръст в продажбите на телевизори с плоски екрани, обявиха от Sony.

"Всички се надяваха на ефекта „Световно първенство“. За съжаление обаче не забелязахме покачван в продажбите, което очаквахме през март и април", заявява Фуджио Нишида, президент на отдел електронна дейност на японската компания в Европа.

Все пак той е уточнил, че продажбите на LCD телевизорите са започнали да се увеличават през последните седмици.

"Започнахме да забелязваме възходящо движение през май. Очакваме сериозно покачване през юни", е добавил той.

За сравнение, още през април Philips Electronics обяви, че продажбите на телевизори не са се увеличили значително въпреки наближаването на Световното.

Sony е четвъртият по големина световен производител на LCD телевизори по продажби и лидер по оборот, заради по-високите си средни цени.

Японската компания, чийто пазарен дял се понижи до 10,9% през първото тримесечие на 2005година, спрямо 14,6% за второто, се очаква постепенно да започне да възстановява присъствието си.

"Понижението на нашия пазарен дял се дължи на прехода в нашите модели от 2005 и 2006 година", уточнява Нишида.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:42 | 02.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още