RЕWЕ Group смята да засили дейността си в страните, в които вече е представена, включително в България, става ясно от съобщение на компанията по повод днешното представяне на новия фирмен знак и новото наименование. „Доколкото това още не е постигнато, REWE Group се стреми да заеме поне позиция в челната тройка сред съответните конкуренти във всяка страна и във всяка област,“ се казва в съобщението.
„Ние разглеждаме по-нататъшното засилване на международните позиции успоредно с укрепването на основните ни дейности - търговията с хранителни стоки и туризма - като приоритетни стратегически цели", каза главният изпълнителен директор на REWE Group д-р Ахим Егнер.
За осъществяването на тази цел Управителният съвет на REWE Group е приел програма от осем точки. Тя предвижда разширяване на търговията с хранителни стоки в супермаркетите и във веригата със стоки на по-ниски цени „Пени".
През септември миналата година от компанията обявиха, че в следващите от три до пет години само в България ще бъдат инвестирани 220 млн. евро.