Nestle S.A. придоби пълна собственост върху компанията Dreyer’s Grand Ice Cream Holding, което е ключова крачка за постигането на амбициозната стратегия на компанията по отношение на световния сладоледен пазар през последните десет години.
Според Dow Jones Newswires цената на сделката е 2,5 млрд. долара. Чрез нея Nestle вече притежава 7.5% дял от световния сладоледен пазар, изпреварвайки конкурента си Unilever.
През декември Nestle закупи Delta Ice Cream за 240 млн. eвро.
През 2003 година сливането на сладоледения бизнес на Nestle US и Dreyer’s донесе на Nestle собственост върху 67% от обединението.
Чрез сделката Nestle продължава да печели нови пазарни позиции в САЩ, като достига пазарен дял от 23.2% през 2005 г., според данни на ACNielsen.
Nestle и Dreyer’s Grand Ice Cream постигнаха голям успех на американския пазар, използвайки собствени технологии при разработката на иновационни продукти като Dreyer’s Slow Churned Light, който по вкус не отстъпва на класическия сладолед, но съдържа два пъти по-малко мазнини и една трета по-малко калории; Dreyer’s Dibs – сладоледени хапки, които внасят ново измерение в производството на сладолед; и Häagen-Dazs Light, отново собствена разработка на компанията. Nestle възнамерява да доразвие използването на тези успешни технологии като предлага нови продукти, съобразени с локалния вкус на местните пазари в цял свят.