fallback

Продажбите на луксозни модели повишиха печалбата на Nike с 15%

Няколко големи вериги магазини, сред които Foot Locker, наскоро спряха продажбата на маратонки с марка Reebok в полза на по-скъпите модели като Air Force 1 на Nike

09:41 | 21.12.05 г.
Автор - снимка
Създател

Печалбата на Nike за тримесечието бележи ръст от 15%, като от компанията обясняват повишението със силното търсене на луксозни спортни обувки и въпреки забавения растеж в Европа и Япония.

Най-големият световен производител на спортни обувки, който има все по-силна конкуренция след сливането между Adidas и Reebok International, има чиста печалба от 301,1 млн. долара за второто си фискално тримесечие, или 1,14 долара на акция. За сравнение, печалбата за същия период на предходната година възлиза на 261,9 млн. долара (97 цента на акция).

Продажбите на компанията са нараснали с 10% на годишна база до 3,5 млрд. долара.

Очакванията на анализаторите бяха за печалба в размер на 1,04 долара за акция и продажби за 3,4 млрд. долара.

Няколко големи вериги магазини, сред които Foot Locker, наскоро спряха продажбата на маратонки с марка Reebok в полза на по-скъпите модели като Air Force 1 на Nike и маратонките на Puma.

Подпомогнат от този факт, а и от по-голямото разпространение на спортните си стоки извън фирмените магазини, Nike отбеляза значителен ръст за тримесечието в СAЩ.

След обявяването на резултатите книжата на компанията загубиха 3,2% от стойността си до 85,68 долара по време на електронната търговия, след като в рамките на редовната сесия на Nyse се бяха покачили с 1,4 на сто до 88,48 долара за брой.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:26 | 24.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още