От компанията са отбелязали, че са получили уверения за поръчки на 18 самолета на транспортната версия на подобрения модел 747-8.
Десет от тях са от люксембургската компания Cargolux, а осем - от японския й конкурент Nippon Cargo Airlines. Поръчките са на обща стойност от близо 5 млрд. долара при цени по каталог. Първите доставки са предвидени за третото или четвъртото тримесечие на 2009 г.
Щатският производител не се конкурира директно с Ербъс, преценявайки, че няма достатъчно пазар за големи самолети. За да има обаче присъствие в този сегмент, Боинг все пак смята да предложи на авиокомпаниите чрез модела 747-8 самолет, голям почти колкото този на Ербъс.
Според Боинг 747-8, удължен с 5,6 м, ще има 16% повече капацитет за транспорт от съществуващия в момента 747-400.
Версията за транспорт на пътници, за която досега няма поръчки, ще разполага с 450 места, или с 34 повече от настоящия 747-400, спрямо между 555 и 840 места за A380.
От щатската компания уверяват, че 747-8 е по-тих и по-икономичен от самолета на Ербъс.