fallback

Шефът на Lenovo: Компанията ни е костенурка, която бавно напредва в калта

Lenovo има намерение да премести световната си централа в Ню Йорк, а също и да премахне традиционната представа за китайските продукти

18:49 | 24.10.05 г.
Автор - снимка
Създател

Китайската компания Lenovo, която закупи през май компютърното подразделение на IBM, е като „костенурка, която бавно, но сигурно напредва в калта“, каза в понеделник президентът на групата Янг Юанкинг, цитиран от АФП.

След като купи подразделението на IBM за 1,75 млрд. долара, Lenovo трябва да продължи да работи за налагане на марката си и да се стреми да остане конкурентноспособна на пазара, обясни Янг по време на икономически форум в Токио.

„Положението ни е подобно на състезанието между костенурката и заека. Ако те тичат заедно по една и съща улица, надпреварата ще спечели заекът. Но ако се състезават при неблагоприятни условия, придвижвайки се напред в калта например, много е вероятно първа на финала да е костенурката“, образно разясни шефът на китайската компания.

„Все още имаме нужда да сме като костенурката, за да се научим как да оцеляваме и как да печелим – както на местно, така и на международно равнище“, добави Янг Юанкинг.

Lenovo има намерение да премести световната си централа в Ню Йорк, а също и да премахне традиционната представа за китайските продукти. „Когато се говори за китайски марки, обикновено хората мислят за евтини и некачествени продукти. Искаме подобни асоциации да не се отнасят за нас“, каза Янг Юанкинг.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:48 | 24.10.05 г.
fallback
Още от Свят виж още