„Fiat Chrysler и PSA не са преки конкуренти в почти никоя точка по света, посочи Томов. – PSA има силно присъствие в Европа, сравнително по-слабо в Африка, Азия, Латинска Америка и почти не присъства в Северна Америка. Основната тежест на Fiat Chrysler е на северноамериканския пазар.“.
Според него друго предимство от обединението между двата производителя на автомобили е добрата експертиза, с която разполагат и могат да обменят, както и достъпът на PSA до марки в луксозния сегмент.
„Опитите на Peugeot да направи своя собствена луксозна марка за момента не са кой знае колко успешни“, припомни Томов.
Той коментира и предизвикателствата пред компаниите по отношение на новите тенденции.
„При електрификацията нито Fiat Chrysler, нито PSA е визионер“, посочи експертът. По неговите думи обаче това не е проблем, тъй като все още никой не знае как точно ще се случи електрификацията.
„Междувременно Chrysler е основният партньор в опитите на Google да създаде напълно автономно управление“, информира Константин Томов и добави, че предстои да видим дали това споразумение ще продължи да съществува в рамките на големия алианс.
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.