За шестте месеца холандската група е реализирала нетна печалба от 345 млн. евро, докато продажбите са се увеличили с 3,3%. Очакванията на анализаторите бяха за печалба между 327 и 361 млн. евро.
Heineken все още се контролира от фамилията, основала компанията в Амстердам през 1864 г.
Heineken е международна марка, която се продава в 170 страни и е с най-голям обем продажби в Европа. Тя присъства и на пазара в САЩ, Азия, Латинска Америка, Нова Зеландия и Австралия.
Сред топ брандовете на компанията е и Amstel, която от април 2001 г. се произвежда и в България. Сред 120-те топ марки бири под шапката на компанията са също Cruzcampo, Zywiec, Birra Moretti, Murphy’s и Star.
В България през 1994 г. Heineken, съвместно с Coca-Cola HBC, купува 80% от пивоварна Загорка. През юли Загорка АД е лидер на бирения пазар с реализирани продажби в размер на 191 956 хектолитра, което й отрежда пазарен дял от 32.29%.