Немският автомобилопроизводител BMW е увеличил продажбите си със 7% през първите два месеца на годината в сравнение със същия период на 2004 г. до 160 000 броя, съобщава президентът на компанията Хелмут Панке по време на салона в Женева. Само за февруари ръстът на продажбите е от 6%. През януари компанията, обединяваща марките BMW, Mini и Rolls Royce, е продала 81 804 коли, което е нарастване с 10 на сто на годишна база. През 2004 г. групировката отчете рекордните 1,209 милиона продадени коли, или ръст от 9,4% сравнено с 2003 г., като автомобилостроителят се надява тези резултати да се увеличат с 6 до 9% през тази година. Междувременно от компанията уточниха за пускането на два нови серийни модела. Автомобилите ще се произвеждат в САЩ и Германия, а като се има предвид, че разработването на един модел отнема около три години, новите коли няма да излязат на пазара преди 2008 г., допълват още от конструктора. Основната характеристика на единия модел ще е нов дизайн на купето, а вторият ще бъде с повдигнати седалки, които много се ценят от жените шофьори, тъй като така видимостта им е улеснена, уточняват от BMW.
fallback
BMW увеличава продажбите със 7% за първите два месеца на 2005 г.
09:35 | 02.03.05 г.Препоръчан материал от партньор на investor.bg
напиши коментар
fallback
Още от Свят виж още