fallback

Yahoo ще продължава да рекламира Microsoft на страниците си

17:31 | 18.11.04 г.
Автор - снимка
Създател

Yahoo съобщи, че удължава договора си за реклама с Microsoft до юни 2006 г. Предишният договор между Overture, филиал на Yahoo, и Microsoft изтича през юни 2005 г. От Yahoo не уточняват сумата по новия договор, но според анализатори, цитирани от Wall Street Journal, той ще носи годишно по 200 млн. долара на Overture. Двете най-големи търсачки Yahoo и Google отдавна си съперничат за придобиване на по-голям дял от доходоносния рекламен пазар. От скоро вече и Microsoft се присъединява към битката и едновременно с удължаването на споразуменията си с Yahoo, разработва своя собствена технология за поставяне на рекламни банери, съобщава Wall Street Journal.Интернет доставчикът AOL-Европа пък прекрати договора си с Overture, като предпочете да продължи да рекламира на страниците на Google. Търсачките предлагат на компаниите такава опция, която да показва банерите им при търсене на определена дума, например “фотоапарат” или “ваканция”. Този вид реклама даде възможност за стабилизирането на рекламния онлайн пазар в САЩ, а също и в Европа, където например британският онлайн пазар е считан за най-големият, регистрирайки само за една година скок от 80%.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:30 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още