fallback

Рекордни тримесечни приходи от онлайн реклама в САЩ - 2,37 млрд. долара

09:09 | 21.09.04 г.
Автор - снимка
Създател

Приходите от интернет реклама в САЩ са достигнали рекордните 2,37 млрд. долара през второто тримесечие, според данните на Interactive Advertising Bureau и PricewaterhouseCoopers.Разходите за реклама са се покачили с 42,7% на годишна база, а рекламодателите отделят все по-голяма част от бюджета си за онлайн реклама, пренебрегвайки предпочитаните до момента традиционни методи."Онлайн рекламата със сигурност е на път да завземе големи дялове от останалите медии", прогнозира Грег Стюарт изпълнителен директор на Interactive Advertising Bureau.В изследването се споменават множество големи компании отделящи все по-големи средства, за да се рекламират онлайн. Сред тях е подразделението Lincoln Mercury на Ford, което отделя 25% от рекламния си бюджет на мрежата.Рекламата, свързана с интернет търсачките и спонсорираните линкове, остава най-популярният метод за онлайн пазара. През второто тримесечие те формират 40% от общия рекламен оборот, срещу около 29% година по-рано.Междувременно обаче анализаторите смятат, че спонсорираните линкове ще регистрират по-слаб растеж през следващите 5 години, понижаващ се до 11% до 2009 г., срещу 65% през 2003 г.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:26 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още