fallback

33% спад на тримесечната печалба на Kraft Foods

09:47 | 20.04.04 г.
Автор - снимка
Създател

Kraft Foods, най-голямата компания за хранителни стоки на американския пазар, обяви спад на чистата си печалба от 33% за първото тримесечие на 2004 г. Намаленият резултат се дължи на „обезценяване на активи и големите разходи за маркетинг”, се казва в съобщение на компанията.За периода печалбата на групировката възлиза на 560 млн. долара, или 33 цента на акция, срещу 848 млн. (49 цента на акция) година по-рано. Оборотът на компанията се е покачил с 4,5 на сто до 7,7 млрд. долара.В изявлението на Kraft Foods се уточнява, че без допълнителните разходи, печалбата на акция за тримесечието би била 45 цента на брой. Анализаторите очакваха печалба от 43 цента на брой.Американският гигант в момента следва програма за преструктуриране, започната през януари, като в началото на април от компанията съобщиха, че ще бъдат съкратени около 6 000 работни места и затворени близо 20 завода.От Kraft Foods добавят, че високите цени на изходните продукти и големите разходи за маркетинг ще продължат да тежат на резултатите на компанията и за в бъдеще, като се очаква текущата година като цяло да се окаже по-слаба от предходната.Американската групировка развива дейността си в над 150 страни по целия свят, като сред най-известните й марки са: Kraft, Jacobs, Philadelphia, Maxwell House, Nabisco, Oscar Mayer, Toblerone, Milka и др.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:58 | 03.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още