fallback

Общо четири отличия обра А1 в конкурсите TechElite и IAB Mixx Awards

Спечелилата кампания „Интернет за всички“ образова децата на възраст между 5 и 15 години за най-често срещаните проблеми, с които могат да се сблъскат в интернет пространството

13:58 | 17.05.24 г.
Автор - снимка
Създател

Четири отличия спечели А1 от конкурсите TechElite и IAB Mixx Awards в четвъртък вечерта. Признание като „Топ софтуерна компания“ и „Технологичен лидер“ беше присъдено на компанията в конкурса на developer общността TechElite, организиран от DevStyler. Софтуерният инженер Тодор Дамянов, мениджър екип „Провижънинг и интеграция“ в А1 България, заслужено беше отличен като Developer on Focus, след като събра най-голям брой 17 хил. гласа. По същото време социално отговорната кампания на А1 за повишаване на онлайн грамотността на децата между 5 и 15 годишна възраст „Интернет за всички“ завоюва единствената награда в категория „Branded/Native Content“ на международното жури на IAB Mixx Awards.

„Горд съм, че усилията ни в сферата на софтуерните технологии дават резултат. За мен е чест да приема тези отличия от името на всички близо 500 ИТ специалисти в А1. Радвам се, че с работата си носим удовлетворение не само на клиентите, които използват създадените от нас услуги, но получават и признанието на IT общността в България. Екипът от софтуерни специалисти в направление „Технологии“ в България е сред най-бързо нарастващите в компанията. Проектите, по които те работят, са насочени както за вътрешните нужди на А1 България и A1 Group, така и към създаването на иновативни технологични услуги за частните и бизнес клиенти“, коментира Васил Нейчев, старши мениджър в направление „Технологии“ на А1 България, при получаване на наградите за „Топ софтуерна компания“ и „Технологичен лидер“ от името на А1.

„Развиваме се все повече като IT компания и затова сме изключително горди, че инициативата, с която помагаме на родителите и децата да се чувстват спокойни и в безопасност в онлайн среда, печели признание от международната комуникационна общност. „Интернет за всички“ е кампания, която провеждаме традиционно, но непрекъснато надграждаме концепцията, така че да сме актуални на нуждите от знания и умения на малките потребители в бързопроменящата се дигитална среда“, заяви Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” в А1 България.

Снимка: А1

Спечелилата кампания „Интернет за всички“ образова децата на възраст между 5 и 15 години за най-често срещаните проблеми, с които могат да се сблъскат в интернет пространството. Чрез 7 интерактивни видеа младите зрители имат 3 хипотетични ситуации, в които могат да изберат как да реагират. По този начин А1 под формата на онлайн игра предлага информация и насоки как е най-добре да се реагира на потенциалните опасности в дигитална среда.

Благодарение на десетото издание на „Интернет за всички“ над 14 000 потребители са посетили уебсайта на А1 и разпознават компанията като социално отговорна. Освен това „Интернет за всички“ постига над 10 000 регистрации на сайта по време на периода на кампанията, успявайки да задържат интереса на децата за средно 20,5 минути. Така чрез въздействащите послания социално отговорният проект на А1 постига общо над 3400 часа, прекарани в обучение за безопасност в интернет.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:58 | 17.05.24 г.
Още от IT и телекомуникации виж още