fallback

„Зелената кауза“ на Yettel ще помага на потребителите да водят по-устойчив начин на живот

Инициативата на телекома стартира с мащабна комуникационна кампания, която показва значимостта на рециклирането на старите електронни устройства

11:34 | 13.09.23 г.
Автор - снимка
Създател

Yettel дава старт на нова инициатива, с която да повиши осведомеността по темите за устойчивия начин на живот и грижата за природата. Всеки месец „Зелената кауза“ на Yettel ще представя по достъпен начин информация за малките стъпки, с които всички можем да имаме по-екосъобразно ежедневие и да допринасяме за по-доброто и чисто бъдеще. В инициативата могат да се включат както настоящи, така и бъдещи клиенти на телекома, след като дадат своето съгласие да получават информация по зелените теми. Именно поради сферата, в която компанията работи, значимостта от рециклирането на старите електронни устройства, което води до намаляване на употребата на ценни ресурси и въглеродния отпечатък, ще е приоритетна тема на „Зелената кауза“ на Yettel.

„С нашата „Зелена кауза“ искаме да дадем ясни, лесни и работещи решения за начин на живот с мисъл за планетата. Всеки един от нас може да живее в баланс с природата. Това е отговорност на цялото ни общество, а рециклирането на електронните отпадъци, които пазим, забравени в дома си, е една от най-лесните стъпки, които можем да направим в тази посока. Рециклирането е за всички“, каза Мария Маринова, директор „Маркетинг комуникации“ в Yettel. „Това е тема, по която усилено работим с различни наши активности. През последната година отчетохме троен ръст във върнатите устройства. Така заедно с потребителите помогнахме този електронен отпадък да не замърси околната среда“, допълни още Маринова.

„Зелената кауза“ е в отговор на потребителските тенденции за все по-голяма ангажираност към отговорното потребление на технологии, но недостатъчната яснота как се прилагат реално принципите на устойчивостта. Скорошно проучване на Yettel показа, че 70% от хората заявяват готовност да рециклират електронните си устройства, но само 11% от тях са го правили. Инициативата има за цел да покаже колко важно и лесно може да бъде даването на втори живот на устройства и вещи, чиито части могат да се използват повторно или да бъдат рециклирани. Участниците в „Зелената кауза“ ще получават регулярно чрез приложението на Yettel, интересна информация, свързана не само с рециклирането, но и с практични съвети за удължаването на живота на мобилните устройства, разумната употреба на електроенергия, включването в ежедневието на повече смарт решения, подпомагащи кръговата икономика и др. До края на септември всички, присъединили се към инициативата, ще могат да вземат и смартфон с отстъпка до 300 лева, като избират сред разнообразие от 32 модела.

Още през 2008 г. Yettel въведе и през годините продължи да развива програми за рециклиране на излезлите от употреба устройства, а в стратегията си за устойчивост телекомът пое конкретен ангажимент да не допусне в следващите пет години 127 000 кг електронни отпадъци да попаднат на сметището и да достига до 2,5 млн. души ежегодно с полезна информация за устойчивия начин на живот.

Условията и начините да станете част от „Зелената кауза“ могат да бъдат намерени тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:34 | 13.09.23 г.
Още от IT и телекомуникации виж още