fallback

Мъск иска информация от фирми за рекламни технологии в рамките на делото с Twitter

Той се опитва да докаже, че ботовете и спам акаунтите в платформата са повече от обявеното

11:30 | 19.08.22 г.

Милиардерът предприемач Илон Мъск, който се опитва да се оттегли от сделката си за придобиването на социалната мрежи Twitter, търси документи от фирми за рекламни технологии, като част от опитите му да се сдобие с повече информация за ботовете и спам акаунтите в Twitter, сочат документи, подадени до съда в Делауеър, предава Ройтерс.

Twitter съди главния изпълнителен директор на Tesla, който обвини социалната мрежа, че крие информация за това как изчислява процента на ботовете в услугата си, в опит да се отдръпне от споразумението за 44 млрд. долара. Делото е насрочено за 17 октомври.

Адвокатите на Мъск са се обърнали към Integral Ad Science и DoubleVerify за всякакви документи или комуникации относно участието им в разглеждането на акаунти или в одити на потребителската база на Twitter.

IAS и DoubleVerify, които са базирани в Ню Йорк, използват технологии, за да верифицират независимо дигитални реклами, които се гледат от реални хора. Рекламодателите използват услугите им, за да се уверят, че рекламите, за които плащат, достигат до потенциални клиенти, а не автоматизирани ботове.

Twitter, IAS и DoubleVerify не са отговорили веднага на запитването за коментар.

В отговор на туит от потребител, който е попитал как Twitter одитира услугата си и е споделил текст на Ройтерс по темата, Мъск написа в социалната мрежа: „Това са въпроси, на които Twitter прави всичко възможно да избегне да отговори...“

В контрадело по-рано този месец Мъск заяви, че монетиризуемите дневно активни потребители на Twitter са с 65 млн. по-малко от това, което казва компанията. Twitter твърди, че стои зад своите данни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:29 | 14.09.22 г.
fallback