fallback

Индустрията за игри не може да се откаже от микротрансакциите

Пакетирането на предложения се приема по-добре от играчите от други модели на покупки

08:46 | 06.04.24 г.
Автор - снимка
Създател

Индустрията за видео игри не може да се откаже от микротрансакциите, пише CNBC.

Всъщност две от най-големите компании за игри в Съединените щати – Electronic Arts и Take-Two Interactive – сега генерират по-голямата част от средствата си от игри с услуги на живо, абонаменти и покупки в игрите, показват последните им финансови отчети.

Микротрансакциите са покупки, които потребителите правят в рамките на играта, използвайки реални пари. Те са под формата на абонаменти, виртуални валути и опции за персонализиране, наред с други примери.

Популярни заглавия с услуги на живо като „Fortnite”, „Call of Duty: Warzone” и „Clash Royale” са изградени около този модел за генериране на приходи. Издателите на игри трябва да предоставят актуализации през определени жизнени цикли на играта, за да задържат вниманието на играча, откъето идва терминът „услуга на живо“. Играчите плащат за тези актуализации чрез сезонни пропуски или абонаменти.

Негативната реакция на геймърите срещу ранните опити за покупки вътре в игрите накара индустрията да промени подхода си към тези абонаменти и да започне да групира съдържание, което може да бъде закупено.

„Индустрията наистина се насочи към нещо, което нарича система за пропуски, или някакъв вид пакетиране на сезонно съдържание“, коментира Мат Пискатела, изпълнителен директор, отговарящ за игрите, в Circana. „Тези системи получиха много по-добър отговор, защото хората откриват, че получават повече стойност и по-надеждни неща за парите си“.

Освен в доходоносен бизнес, разходите в игрите се превърнаха в проблем с висок залог. Операциите за услуги на живо на Electronic Arts донесоха на компанията 5,6 млрд. долара приходи през последното тримесечие, сочи най-новият финансов отчет на компанията.

Epic Games, която стои зад популярния франчайз „Fortnite”, даде Apple на съд заради системата за плащане в играта, която разработчикът пусна във „Fortnite”, за да заобиколи таксите в App Store. В Европа магазините за приложения са основен фокус на технологичните регулатори.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:46 | 06.04.24 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още