Компанията за мрежово оборудване за домашни и бизнес потребители TP-Link обяви, че открива първия си офис в България.
В съобщение до медиите тя посочва, че ходът е част от изпълнението на целта ѝ да увеличи своето глобално присъствие и да бъде по-близо до клиентите си у нас и в Източна Европа.
TP-Link посочва, че „затвърждава увереността си в потенциала на българския пазар и ангажимента си да предоставя най-иновативни мрежови решения на клиентите в региона".
Компанията, която е създадена през 1996 г. и има локации в над 170 държави по света, твърди още, че е избрала България, защото страната има бързо развиваща се технологична среда и квалифицирани кадри.
Офисът на TP-Link се намира в София, а българският екип ще е фокусиран върху продажбите, маркетинга, инженерните процеси и техническата поддръжка.
Идеята на компанията е да предложи всеобхратно портфолио от услуги и продукти, включително устройства за крайни потребители, решения за умен дом и мрежови решения за бизнеса.
Същевременно TP-Link засилва фокуса си върху бизнес клиентите, като се прицелва към малкия и среден бизнес, на който иска да предлага решения, задвижвани от изкуствен интелект. Те ще гарантират мрежова свързаност и наблюдение.