Глобалният доставчик на базирани в облака решения за бизнес комуникации RingCentral стъпва в България и открива собствен център за поддръжка и развитие, съобщава компанията.
Компанията, която е базирана в САЩ, комбинира телефонни разговори, съобщения, контактни центрове и видео срещи, като за целта използва изкуствен интелект.
RingCentral планира да отвори офиса си в София в следващите седмици и да събере екип от висококвалифицирани IT специалисти. Подборът на кадри за него вече е започнал.
,,Избрахме България, за да изградим тук един от най-големите технологични центрове на компанията. Взехме решението си предвид факта, че България е разрастващ се пазар, с голям потенциал и достатъчно талантливи кадри“, коментира Феликс Кислик, вицепрезидент, генерален мениджър за региона на Европа, Близкия изток и Африка, продукти и технологии в RingCentral.
По думите му центърът в страната ще работи за развитието и поддръжката на всички продуктови линии на компанията.
RingCentral работи по целия свят, предоставяйки интелигентни комуникационни решения, ускоряващи бизнес отношенията. Водещият продукт на компанията се казва RingCentral MVP и обединява видео, съобщения и телефонни разговори в едно. Идеята му е да оптимизира работните процеси и да дава възможност за по-лесно сътрудничество между екипите.