fallback

Изложението за печат и реклама COPIS отваря врати на 13 септември в София

11-ото издание на международния формат събира от 13 до 15 септември представители на сектора от България и чужбина

09:00 | 30.08.23 г.
Автор - снимка
Създател

Рекламата и печатът са Вашата бизнес и професионална мисия? Търсите нови идеи? Или искате днес да откриете утрешните тенденции? Ако отговорът на някой от тези въпроси е „ДА“, то изложение COPIS е сред събитията, които трябва да посетите през този септември. Форматът стартира на 13 септември в Интер Експо Център, събирайки представители на рекламата и печата от България и чужбина. Освен изложбената и бизнес зоната, през тази година организаторите продължават да развиват съпътстващата програма. И ще поставят под „светлината на прожекторите“ Негово Величество – Дизайна.

„Графичният и пространственият дизайн, материалите, консумативите за печатната индустрия, производството на рекламно-информационни елементи и визуални комуникации са сред основните акценти на COPIS 2023“, споделят организаторите от Интер Експо Център. Екипът подчертава ключовите партньорства с FESPA BULGARIA ASSOCIATION и Българска дизайн група (БДГ).

Създавайки много бизнес перспективи, COPIS е предпочитаната платформа от българските и чужестранни фирми. Сега, от 13 до 15 септември, тя отново дава възможност за представяне на водещи софтуерни решения, материали, машини и технологии.

София отново ще бъде гореща точка за рекламни дизайнери и агенции, фрийлансери, дистрибутори и търговци, маркетинг специалисти и рекламисти, фотографи, собственици и представители на печатници, издателски къщи, фотографски студиа, бранд мениджъри и др.

2023 г. – време за промяна

Ако проследим последните години, то 2023 г. определено е носител на промяна за COPIS. Изложението отново ще се провежда през септември и вече – напълно самостоятелно. През последните две години форматът протичаше заедно с Международните хранителни изложения.

„Взехме това решение след внимателно проучване на нагласите в сектора, допитвайки се до аудиторията на COPIS“, споделят организаторите. И допълват: „Нашата мисия е да създадем максимално добри условия за развитие на бизнеса“.

Периодът на провеждане 13-15 септември е съобразен с потребностите и изискванията на сектора. Стотиците представени брандове и многобройните изложители ще ни позволят да се възползваме максимално от възможностите за развите на бизнеса, да създават нови контакти с клиенти и партньори, да проучат нови пазари и да усъвършенстват знанията и уменията си.

Снимка: Интер Експо Център

REDESIGN YOURSELF

„Дизайнът е сред акцентите през тази година“, споделят организаторите. Сили в DESIGN & CREATIVE зоната на COPIS - REDESIGN YOURSELF, обединяват SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy, които са и партньори на COPIS. Посетителите ще се срещнат с тях през трите дни на изложението, а на 13 септември – от 16:30 часа, ще се проведе дискусия „Има ли бъдеще образованието по графичен дизайн в България?“. На въпроса ще отговорят участниците в Дизайн зоната, както и представители от Националната художествена академия и Нов български университет. Паралелно с това, през всички дни на COPIS, изложителите ще представят иновативните си продукти.

Две седмици. Точно толкова време остава до старта на COPIS – българското изложение за новостите и тенденциите в печата и рекламата. Билета си можете да закупите само с няколко клика през портала www.copi-s.com или в дните на изложението – на касите на Интер Експо Център.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:47 | 29.08.23 г.
Още от Новини и анализи виж още