fallback

LG Electronics се прицелва в 77 млрд. долара приходи до 2030 г.

Компанията обяви новата си стратегия за развитие

12:47 | 12.07.23 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

LG Electronics обяви, че се прицелва в 100 трлн. вона (77 млрд. долара) приходи от продажби до 2030 г. и планира около 50 трлн. вона инвестиции. Компанията разкри новините заедно с новата си бъдеща стратегия, предава Ройтерс.

Тя планира да влезе в челната десетка на компаниите за компоненти за превозни средства, като увеличи повече от два пъти приходите си от тях до 20 трлн. вона до 2030 г., докато засилва платформите за услуги (като медийни абонаменти например) в своите бизнеси с телевизори и уреди за дома, които генерират значителна част от печалбата ѝ.

„LG Electronics ще трансформира бизнес портфолиото си (...), ще увеличи печалбата като развие бизнес-към-бизнес решенията си и се насочи към бизнес услугите“, коментира на пресконференция главният изпълнителен директор Уилям Чо. „Няма да лежим на миналия си успех с уредите за дома“, допълни той.

Освен това LG планира да навлезе на нови пазари, като зареждането на електромобили и дигиталното здравеопазване.

За да постигне целите си, LG твърди, че ще обмисли неорганичен растеж чрез съвместни предприятия, сливания и придобивания. LG иска да достигне оперативен марж на печалбата от 7% до 2030 г.

През 2022 г. LG отчете около 65 трлн. вона консолидирани приходи от продажби, като се изключи LG Innotek, която прави компоненти за устройства, като модули за камери за смартфони.

LG твърди, че очаква поръчките към нейното бързо развиващо се ново подразделение Vehicle component Solutio да достигнат 100 трлн. вона до края на годината, като тези приходи ще са разпределени в много години.

Vehicle component Solutions, което произвежда информационно-развлекателни системи и други, генерира печалба миналата година и отчете 2,4 трлн. вона приходи от продажби за тримесечието от януари до март.

В петък LG Electronics прогнозира, че оперативната ѝ печалба за второто тримесечие е нараснала с 12,7% спрямо година по-рано до 892,7 млрд. вона – втората по големина печалба за периода април-юни досега.

Единственият път, в който LG е обявявала по-висока печалба за второто тримесечие, беше през 2021 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:47 | 12.07.23 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още