fallback

Стартът на услугата на Netflix, включваща реклами, не е блестящ

Новият план обхваща едва 9% от новите регистрации в Netflix в САЩ през ноември

21:43 | 21.12.22 г.

Планът на Netflix, включващ реклами, е бил най-малко популярната от нейните услуги през ноември – първия месец откакто тази опция се предлага, твърди фирмата за абонаментни анализи Antenna, цитирана от Wall Street Journal.

Планът обхваща 9% от новите регистрации в Netflix в САЩ за месеца. Около 57% от абонатите на услугата с реклами през първия ѝ месец са били хора, които са се присъединили отново към услугата или са се регистрирали за първи път, докато 43% са се отказали от по-скъпи планове, допълват от Antenna.

Целта на стрийминг услугите, които пускат по-евтини опции с реклами, обичайно е да привлекат възможно най-много нови потребители, докато минимизират броя на онези, които се отдръпват от по-скъпите абонаменти.

HBO Max на Warner Bros. Discovery, която пусна своя план с реклами за 9,99 долара на месеца през юни 2021 г., има по-силни първоначални резултати. Нейната услуга, включваща реклами, е отговорна за 15% от новите регистрации в първия месец и за едва 14% от абонатите на тази опция са се отказали от премиум план.

Говорителка на Netflix коментира, че има неточности в данни на Antenna. „Нашата рекламна услуга все още е в зората си и ние сме доволни от нейния старт и ангажираността, както и от търпението на рекламодателите, които си партнират с Netflix”, посочва тя.

Netflix пусна струващия 6,99 долара на месец план с реклами в САЩ на 3 ноември, като част от усилията за диверсифициране източниците на приходи и разширяване на базата от абонати. По-скъпите планове на Netflix, които в САЩ са между 9,99 долара и 19,99 долара на месец, имат допълнителни функции. Някои включват по-добро качество на картината и позволяват стрийминг от повече потребители едновременно.

„За нас рекламата определено е пълзене, ходене, бягане. В момента определено „пълзим“, коментира съизпълнителният директор Тед Сарандос по-рано този месец на конференция за инвеститори. Netflix не е разкрила публично колко нови клиенти очаква да привлече новият план.

До края на ноември 0,2% от абонатите на Netflix в САЩ са ползвали тази опция, допълва Antenna.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:43 | 21.12.22 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още