fallback

Spotify придоби фирма, която засича проблемно съдържание

Стрийминг услугата иска да модерира по-успешно подкастите си след казуса с Джо Роугън

19:45 | 05.10.22 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Музикалната стрийминг услуга Spotify Technology обяви, че е придобила Kinzen, фирма, която ѝ помага да идентифицира проблемно съдържание в платформата, предава Ройтерс.

Придобиването е част от усилията на Spotify за справяне с лошото съдържание в своята услуга след проблемите по-рано тази година с подкаста „The Joe Rogan Experience”, в който водещият беше обвинен в разпространението на дезинформация за Covid-19.

Базираната в Дъблин фирма работи със Spotify от 2000 г. насам, като първоначално се е фокусирала върху свързаното с изборите съдържание. Оттогава ролята на Kinzen е нараснала, за да включи дезинформацията и речта на омразата.

„Kinzen предлага комбинация от инструменти и експертиза, с които ни помага по-добре да разбираме съдържанието в нашата платформа и нововъзникващите тенденции за злоупотреби“, коментира Сара Хойл, ръководител доверие и сигурност в Spotify.

Условията на сделката не са обявени публично.

По-рано тази година Spotify каза, че ще стане по-прозрачна относно начина, по който определя кое съдържание е допустимо и кое не е. През януари тя публикува правилата на платформата си за първи път. През юни създаде Консултативен съвет за безопасност, за да предостави информация относно проблемното съдържание.

Kinzen ще дава ранни предупреждения за проблеми на различни пазари, помагайки на Spotify по-ефективно да модерира съдържанието си на повече езици.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:46 | 05.10.22 г.
fallback
Още от Новини и анализи виж още