FastAF обяви партньорство с Uber, в рамките на което компанията за незабавни доставки ще продава потребителски стоки като AirPods на клиенти в приложението UberEats за 25 минути или по-малко. По силата на споразумението Uber ще взема дял от приходите от продажби и ще доставя поръчките с помощта на своите шофьори от Uber Eats, предава технологичният сайт The Information.
Партньорството показва как по-традиционните компании за доставка на храна се адаптират към неотдавнашния възход на стартъпите за „бърза търговия“, които през изминалата година спечелиха потребителите в големите градове на САЩ, обещавайки доставка в рамките на около 15 минути.
През май Uber сключи подобна сделка, за да позволи на фирмата за бързи доставки Gopuff да продава стоки в приложението на Uber, въпреки че това партньорство се разследва от Федералната търговска комисия (FTC) поради опасения за нарушаване на антитръстовите правила, съобщи още The Information. Конкурентът DoorDash дебютира със своя собствена услуга за 15-минутна доставка в Ню Йорк през декември, докато Instacart също планира да изпробва предложение за бърза доставка през тази година.
Съгласно споразумението FastAF ще изпълнява поръчките от складовете си в Ню Йорк, Сан Франциско и Лос Анджелис, а шофьорите на Uber Eats ще извършват доставките. Двегодишната фирма, оценена на 200 млн. долара през декември, продава по-висок клас потребителски стоки, като тонколони и кафемашини, в допълнение към бързо развалящи се продукти, като мляко и яйца.