Китайският интернет регулатор CAC стартира кампания за „чисто киберпространство". Наред с други неща се предвижда да се води борба с хаоса във фен групите на известни личности и с „идолизирането на парите", обясни CAC във вторник чрез интернет услугата WeChat, като има предвид преди всичко предстоящия пролетен фестивал.
Месечната кампания има за цел също така да се бори с „размириците в интернет", да „ограничи разпространението на нездравословна култура" и да „създаде здравословна, празнична и хармонична онлайн среда", особено за непълнолетните, предава Ройтерс.
Според китайските власти фокусът ще бъде върху разпространяването на слухове, както и върху демонстрирането на богатство.
През лятото на миналата година Китай се насочи към регулации и на развлекателната индустрия, като разгледа по-конкретно поведението на известни личности и групи фенове.