Германската модна къща Hugo Boss заяви във вторник, че иска да разшири ограничената си експозиция към Китай и да изгради видимост на бранда в дългосрочен план, въпреки че продажбите ѝ през третото тримесечие са се свили заради слабото търсене в региона, съобщава Ройтерс.
Hugo Boss отложи представянето на целите си за печалба и приходи за 2025 г. по-рано през деня. Ръстът на приходите за третото тримесечие е бил засегнат от спада на продажбите в Азиатско-Тихоокеанския регион на фона на мудното търсене от китайските потребители.
Групите за луксозни стоки са затруднени заради по-затегнатите потребителски разходи през последните тримесечия, особено в Китай, където имотната криза и несигурността при работните места засилват проблема.
Въпреки това компанията заяви, че продължава усилията си да се разрасне в региона, който формира 5% от общите ѝ продажби.
Това контрастира със стратегиите на някои компании да намалят цените и разходите и да свият активността във втората по големина икономика в света, която изостава в усилията си да се възстанови.
Главният финансов директор Ив Мюлер заяви, в разговор с инвеститори, че компанията се фокусира върху по-големите магазини, за да осигури по-добро изживяване на потребителите, търсено сред китайските клиенти.
Компанията разширява линията си Boss Green, която включва продукти за технологии и външни облекла, каза Мюлер, тъй като китайските потребителите са „силно ориентирани към спорта“.
Освен това компанията инвестира в засилване на присъствието си в социалната медия TikTok.
Hugo Boss обаче ще остане бдителна предвид несигурните краткосрочни перспективи за потребителските настроения в региона, добави той.