fallback

Hugo Boss снижи прогнозите си за годишната печалба заради слабо търсене

Китай и Обединеното кралство се представят най-зле сред световните пазари

09:19 | 16.07.24 г.
Автор - снимка
Редактор

Германската модна къща Hugo Boss в понеделник снижи насоките си за продажбите за годината до диапазон от 4,20 млрд. до 4,35 млрд. евро заради отслабването на световното потребителско търсене, особено на пазари като Китай и Обединеното кралство, съобщава Ройтерс.

По-рано компанията очакваше продажби за годината от около 4,30 млрд. до 4,45 млрд. евро.

Hugo Boss заяви, че очаква оперативната печалба (EBIT) да бъде между 350 млн. евро и 430 млн. евро, което е под предишните прогнози за около 430-475 млн. евро.

Това е вторият път тази година, в който Hugo Boss понижава насоките си за продажби.

По-рано компанията отбеляза и в резултатите си за първото тримесечие по-слабо търсене в Китай и опасения относно настроенията на потребителите в САЩ преди президентските избори, което доведе до спад в цената на акциите до най-ниското ѝ ниво от 2022 г.

Германската модна къща съобщи още, че предварителните ѝ продажби през второто тримесечие са намалели с 1% до 1,02 млрд. евро. Оперативната ѝ печалба (EBIT) за периода възлиза на 70 млн. евро на предварителна база.

Луксозният бранд в момента се опитва да се разшири и увеличава маркетинговите разходи. Компанията откри 102 нови точки за продажба през 2023 г., но акциите ѝ поевтиняват тази година, след като предупреди за по-бавен ръст на продажбите.

Най-големият производител на часовници в света Swatch отчете рязък спад в продажбите и печалбата за първото полугодие в понеделник, тъй като търсенето на луксозни стоки в Китай остава слабо. В същото време Burberry публикува предупреждение за печалбата си и отмени изплащането на дивиденти за годината.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:20 | 16.07.24 г.
fallback
Още от Мода виж още