Италианската модна къща Ermenegildo Zegna отбеляза ръст от 19,3% на годишните органични приходи в петък и предложи увеличение от 20% на годишния си дивидент, подкрепена от стабилното търсене на луксозните ѝ продукти, съобщава Ройтерс.
Семейната модна група, която контролира бранда за мъжко облекло Zegna, както и американските марки Thom Browne и Tom For Fashion, отчита ръст от 24% на приходите от континентален Китай по време на периода.
„Напът сме да интегрираме бизнеса Tom Ford Fashion, което обогатява уникалните ни предложения в луксозния блясък“, заяви председателят и главен изпълнителен директор Ерменеджилдо Дзеня.
Годишните приходи на компанията са достигнали 1,9 млрд. евро през 2023 г. и тя предлага дивидент от 12 евроцента на акция.
Zegna, която дебютира на Wall Street в края на 2021 г., заяви, че печалбата ѝ преди лихвите и данъците е достигнала 220 млн. евро през 2023 г. спрямо 157,7 млн. евро предишната година.