Германската модна група Hugo Boss в четвъртък повиши целта за продажбите си за 2025 г., залагайки на силно търсене на пазарите си, съобщава Ройтерс.
Компанията прогнозира годишни продажби от 5 млрд. евро до 2025 г. спрямо предишната цел от 4 млрд. евро.
Hugo Boss, която премина през обновяване на марката под лидерството на бившия ръководител на Tommy Hilfiger Даниел Грийдър, инвестира в маркетинг, за да увеличи продажбите и да разшири пазарния си дял.
Освен това компанията цели оперативна печалба (EBIT) от 600 млн. евро до 2025 г., което е над предишната прогноза от около 480 млн. евро. Маржът на печалбата се очаква да е поне 12%.
Компанията, чийто бранд набира популярност сред младите потребите през последната година благодарение на целенасочени кампании в социалните медии, каза, че ще запази инвестициите в маркетинг на ниво от 7 до 8% от продажбите на групата до 2025 г.
Освен това ще продължи да налага имиджа си 24/7 на американския пазар, където бележи „изключително силна инерция“ през последните две години, казаха от компанията.
Това контрастира със скорошни коментари от конкуренти в луксозния сектор за отслабване на потребителските разходи в САЩ.
Най-големите компании за потребителски и луксозни стоки в света започнаха 2023 г. силно, тъй като търсенето в Китай се възстановява, а ръстът в Европа остава устойчив. Остават опасения обаче по отношения на растежа на американската икономика и възможно забавяне на възстановяването на Китай след Covid.
В Азиатско-Тихоокеанския регион Hugo Boss очаква приходите да се увеличават с годишен темп от 10 до 40% средно между 2022 и 2025 г., а делът на региона в продажбите ще се разшири от сегашните 13% до около 20%, или 1 млрд. евро, до 2025 г.
„Освобождаването на пълния потенциал на брандовете в Китай ще продължи да бъде от особена важност“, каза групата.
Акциите на Hugo Boss поскъпнаха с 1,7% в ранната търговия във Франкфурт, но след това обърнаха посоката си и следобед се търгуват с понижение от 3,5%.