Турската верига за облекло LC Waikiki вижда възможности за разрастване на руския пазар, съобщава турският в. "Дюня", цитирайки председателя на управителния съвет на компанията Вахап Кючюк.
Оценявайки пазарите, върху които се фокусират в чужбина през новия период, Кючюк посочва като целеви дестинации близките географски страни и Русия.
По отношение по-конкретно на руския пазар той посочва, че с изтеглянето на някои чуждестранни марки от Русия са се отворили нови възможности.
"С напускането на чуждестранните марки от Русия там започнаха да се появяват някои добри локации. Започнаха да се освобождават локации на марки като Zara, H&M, Mark&Spencer. По-голяма квадратура, по-достъпни цени. Там има възможност за растеж. Ако няма ембарго, Русия е чудесна възможност за турските марки", посочва Кючюк.
Той допълва, че LC Waikiki разполага с общо 1400 магазина и че тази година ще бъдат открити още 100 обекта, а броят на страните, където се продава продукцията на компанията, ще се увеличи от 56 на 60. (БТА)