fallback

Adidas се разделя и с Бийонсе

Линията на изпълнителката Ivy Park се представя значително по-слабо от очакваното

17:19 | 28.03.23 г.
Автор - снимка
Редактор

Компанията за спортни стоки Adidas и музикалната изпълнителка Бийонсе са решили да прекратят модното си партньорство, съобщава Wall Street Journal, позовавайки се на запознати източници. Раздялата се случва след години на слаби продажби на линията Ivy Park на Бийонсе.

Партньорството ще приключи, след като компанията пусне колекции под бранда Ivy Park, които вече са планирани за тази година, казват източниците. По-рано Hollywood Reporter съобщи, че двете страни се разделят.

Договорът между музикалната звезда, чието пълно име е Бийонсе Ноулс-Картър, и германската компания трябваше да приключи след тази година, но ръководителите на Adidas са провели дискусии за прекратяване или преразглеждане на споразумението, съобщи The Wall Street Journal през февруари.

Продажбите на бранда Ivy Park са се сринали с над 50% през 2022 г. и са под вътрешните прогнози на Adidas, съобщи медията през февруари, цитирайки документи и запознати източници. Документите показват, че Ivy Park губи пари за Adidas, а Бийонсе все пак получава годишната си компенсация от 20 млн. долара.

Междувременно Бийонсе работи с други модни партньори. В петък тя представи модна колекция, създадена в сътрудничество с френската модна къща Balmain. Колекцията включва визии, вдъхновени от албума ѝ от 2022 г. Renaissance.

Бийонсе сключи сделка с Adidas през 2019 г., след като пусна бранда Ivy Park през 2016 г. Мениджърите на Adidas, надявайки се да повторят успеха на партньорството си Yeezy с Кание Уест, очакваха Ivy Park да донесе стотици милиони долари продажби и обещаха на Бийонсе гарантирано годишно заплащане и контрол върху творческия процес.

Ivy Park включва приобщаващи размери и неутрални по пол стилове. Въпреки това голяма част от стоките, произведени за марката, не се продават, показват документите. Продажбите са възлезли на около 40 млн. долара през 2022 г., под вътрешните прогнози на Adidas за 250 милиона долара за същата година и спад спрямо сумата от 93 млн. долара през 2021 г., показват документите.

Adidas трябва да се бори с промените и в други партньорства със знаменитости.

През октомври компанията прекъсна връзките си с Уест, който сега се нарича Йе, след антисемитски коментари, хаотично поведение и оплаквания на работното място, свързани с него. Adidas каза по-рано този месец, че все още преценява какво да прави с непродадения си инвентар Yeezy.

Фарел Уилямс, музикален продуцент, който си сътрудничи с Adidas от близо десетилетие, наскоро се съгласи да стане творчески директор на мъжкото облекло за Louis Vuitton.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:19 | 28.03.23 г.
fallback
Още от Мода виж още