Lululemon Athletica отчете тримесечни приходи и печалба, които надминаха очакванията на анализаторите, след като потребителите са се запасили със спортни стоки, въпреки че нарастващите цени засягат продажбите на дрехи на други търговци на дребно, пише CNBC.
Освен това компанията повиши прогнозата си за годината. Цената на акциите ѝ нарасна с 9 на сто в резултат на новините.
Приходите от продажби в магазините, отворени поне от година, са нараснали с 23% на годишна база, което се оказа над средната прогноза на StreetAccount за 17,6%. Нетните приходи от продажби са скочили с 29% до 1,87 млрд. долара. Компанията заяви, че трафикът остава силен както в магазините, така и онлайн, въпреки че ускоряващата се инфлация засяга потребителските разходи.
Lululemon има потребителска база с по-високи доходи, която до голяма степен изглежда незасегната от инфлационния натиск. Но други търговци на дребно от висок клас като Nordstrom и Macy's свиха прогнозите си това тримесечие заради опасения от забавяне на търсенето. От своя страна, Lululemon повиши прогнозата си в две последователни тримесечия.
"Въпреки предизвикателствата в макросредата около нас, трафикът от хора в нашите магазини и нашите онлайн магазини остава стабилен, което говори за силата на многопластовия ни оперативен модел", коментира главният финансов директор Меган Франк.
Трафикът в магазините се в увеличил с над 30 на сто, а онлайн посещенията - с над 40% на годишна база, обявиха от компанията.
Lululemon се надява да засили лоялността на потребителите с предстоящата си членска програма.