fallback

Стратегическа инвестиция в служители чрез активности на открито

CoolFit Events е нов бизнес проект на българската benefit спортна карта CoolFit

10:32 | 28.08.24 г.
Автор - снимка
Създател

Снимка: CoolFit

Българската benefit спортна карта CoolFit успешно разширява своето присъствие с новия си бизнес проект – CoolFit Events. Въпреки бързото си развитие, включващо партньорство с водещи компании, които желаят да предоставят на служителите си достъп до модерни и популярни спортни центрове, както и разширяване на партньорската им мрежа с все повече спортни и релакс клубове,CoolFit се стреми да се наложи като лидер в организацията на фирмени спортни събития. Компанията предлага изключителни възможности за тиймбилдинг и укрепване на корпоративния дух, създавайки запомнящи се преживявания за своите клиенти и техните служители.

С подкрепата на значителните ресурси, с които разполага, благодарение на популярната верига клубове Pulse, включително хотели, фитнеси, диетолози, планински водачи и треньори, CoolFitEvents съчетава професионализма на Pulse с богатите възможности на своята мрежа. В мрежата участват модерни спортни зали, бутикови хотели и сертифицирани специалисти в сферата на спортните мероприятия. Основната мисия на CoolFit е да предостави на компаниите запомнящи се преживявания, които стимулират физическата активност и изграждат отборен дух.

Само в рамките на два месеца бяха реализирани няколко запомнящи се събития. От Coolfit Events организираха успешно ежегодното лятно събитие, посветено на един от големите инвестиционни холдинги в България - Ocean Investments. Събитието мина под знака на 5-те ценности на компанията и включваше разнообразна програма, спортни активности, теми за личностно развитие забaвления  за децата, съобразени с принципите на здравословния начин на живот.

Участниците имаха възможност да се насладят на здравословна храна и да участват в различни видове тренировки, водени от професионални треньори, да се докоснат до спортния риболов, развлекателни детски активности, както и сесии по нейрографика.

Специални гост лектори обогатиха събитието, сред които беше и олимпийската шампионка Мария Гроздева, която сподели своя опит и вдъхновение с всички гости. В рамките на събитието бяха засадени пет дървета, символизиращи петте ценности на холдинга, което подчерта ангажимента им към устойчивото развитие и корпоративната отговорност. В знак на признателност, компанията бе отличена с грамота от община Панчарево.

Снимка: CoolFit

Само няколко дни по-късно, организаторите от CoolFitEvents се насочиха към следващото си предизвикателството, в сътрудничество с водещ мобилен оператор, което доведе до мащабното събитие – изкачване на връх Вихрен с група от близо 100 души. Това събитие се нарежда сред най-големите организирани мероприятия в Пирин планина през последните години и е още едно доказателство за професионализма и ангажимента на компанията към своите клиенти.

Изкачването на връх Вихрен, вторият по височина връх в България и един от най-емблематичните върхове на Балканите, е цел, която изисква сериозна подготовка, екипна работа и физическа издръжливост. Организирането на такова събитие за почти 100 души не е лесна задача, но CoolFit успя да съчетае логистиката и безопасността с вдъхновението и емоцията, необходими за такова начинание. Успехът на този проект показва, че компанията не се страхува да поема големи отговорности и да ги превръща в незабравими изживявания за своите клиенти.

Снимка: CoolFit

Снимка: CoolFit

След нелекия еднодневен поход в Пирин, седмица по-късно, CoolFit Events отново реализира успешен поход с по-лек интензитет до „Живата вода“ в полите на Витоша за друг важен клиент на компанията - Vivacom. В него взеха участие над 70 служители, екипът на CoolFitEvents демонстрира своята отдаденост и внимание към детайла, осигурявайки всичко необходимо за събитието, включително и атрактивни награди за участниците. Удовлетвореността на хората от компанията беше очевидна, като те с нетърпение очакват следващата дестинация.

Снимка: CoolFit

"Към днешна дата не сме вярвали, че ще можем да реализираме толкова много мероприятия и че десетки компании ще ни гласуват доверие. За това официално искам да изкажа благодарността си тук", сподели търговският директор на CoolFit Кристиан Антонов. Той подчертава, че успехът на компанията се дължи, както на усърдната работа на екипа, така и на доверието, и подкрепата на техните партньори. Според търговския директор, все повече интересът към провеждането на спортни мероприятия на открито и мащабни събития, които сплотяват екипите и подобряват общото им състояние, се имплементира успешно в корпоративния свят.

Кристиан Антонов също отбелязва, че пандемията и урбанизацията, която тя наложи, са изиграли значителна роля в развитието на този бизнес. "Все повече хора предпочитат социалния контакт, физическите срещи и създаването на добра корпоративна среда между служителите си", допълва той. След месеците на социална изолация и дистанционна работа, необходимостта от физическа активност и общуване на живо се е превърнала в основен приоритет за много компании, което допринася за нарастващото търсене на услуги като тези, предлагани от CoolFitEvents.

Компанията планира десетки събития през август и септември, които ще завършат сезона на походите, откритите тренировки и outdoor заниманията. "Имаме доста събития, които предстоят, и сме подготвили нови предложения за есенните месеци, за да останем ефективни за нашите партньори и клиенти през цялата година" завършва Антонов. Това демонстрира, че компанията не само реагира на текущите нужди, но и активно планира бъдещето, за да предложи нови и иновативни решения за спортни събития.

С оглед на растящия интерес към корпоративни спортни активности на открито и тиймбилдинг събитията, CoolFit изглежда е на прав път, предлагайки услуги, които не само отговарят на нуждите на съвременния бизнес, но и надминават очакванията на клиентите. Със своята отдаденост към качеството и иновациите, CoolFit се утвърждава като надежден партньор за всяка компания, която търси начини да мотивира и вдъхнови своя екип чрез различен тип спортни и здравословни изживявания, както в офиса, така и в природата.

Ивент мениджърите на CoolFit споделят, че предстои да организират и изцяло да финансират първия по рода си поход в планина, само за хората, работещи в отдел  „Човешки ресурси“. В похода ще имат възможност да вземат участие десетки представители от различни компании.

CoolFit с тази тяхна инициатива биха искали да покажат именно на хората в компаниите, които се грижат за well being-а на техните служители, че този тип мероприятия в бъдеще ще бъдат една стратегическа инвестиция на компанията в нейния екип.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:31 | 29.08.24 г.
Още от Спорт виж още