fallback

„Черният Адам“ поведе боксофиса в САЩ трета поредна седмица

Кината са в очакване на премирата на „Черната пантера: Уаканда завинаги“ тази седмица

09:18 | 07.11.22 г.
Автор - снимка
Редактор

В рамките на един тих уикенд за кината, преди очакваната премиера на „Черната пантера: Уаканда завинаги“, „Черният Адам“ на Warner Bros. остана на върха на боксофис класацията за Северна Америка, събирайки 18,5 млн. долара, съобщава Associated Press въз основа на студийни оценки.

„Черният Адам“ – опитът на Дуейн Джонсън да се включи към манията за филми със супергерои, задмина 300 млн. долара на световно за три седмици на екран, включително 137,4 млн. долара на местно ниво. Това дава възможност филмът със 195 млн. долара бюджет – третият тази година, който води боксофиса в продължение на три последователни седмици – да изпревари „Шазам!“, събрал 366 млн. долара през 2019 г.,

Когато „Черната пантера: Уаканда завинаги“ на Walt Disney стъпи в кината в четвъртък, очакванията са той да отбележи един от най-силните премиерни уикенди за годината. Първата лента на Раян Куглър дебютира с над 200 млн. долара в САЩ и Канада през 2018 г., а прогнозите са продължението да събере около 175 млн. долара при дебюта си.

Този уикенд премиера имаше само едно ново заглавие – One Piece Film: Red, разпространяван от аниме подразделението на Sony Picture Crunchyroll. Продължението на японското аниме, част от франчайза One Piece, дебютира на второ място с 9,5 млн. долара.

15-ият филм от франчайза, но първият широкоразпространяван в САЩ, привлича най-вече млада публика, като 75% от закупилите билети са на възраст между 18 и 34 години.

Трето място е за „Билет до рая“ – романтичната комедия с Джордж Клуни и Джулия Робъртс. Заглавието на Universal Pictures събра 8,5 млн. долара в третия си уикенд, с което лентата с бюджет 60 млн. долара е генерирала общо 46,7 млн. долара на местно ниво и 137,2 млн. долара в цял свят. За жанр, който изпитва трудности през последните години, „Билет до рая“ показва сила да остане по кината по-дълго, особено след като е предпочитаният избор на по-възрастната публика.

Въпреки отминаването на Хелоуин „Усмивка“ все пак продължава да се гледа. В шестата си седмица на екран хорърът събра още 4 млн. долара до общо 99,1 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:19 | 07.11.22 г.
fallback
Още от Изкуство и култура виж още