fallback

Последният филм от сагата "Хелоуин" завзе боксофиса в Северна Америка

Филмът поднови и вечния дебат за пускането на филма на няколко платформи

09:37 | 17.10.22 г.
Автор - снимка
Редактор

Независимо как разглеждате данните, „Хелоуин: Краят“ имаше отличен премиерен уикенд.

Рекламиран като последната битка между Лори Строуд и Майкъл Майърс, филмът спечели 41,3 млн. долара от продажби на билети в Северна Америка, сочат студийни оценки от неделя. Това е първият филм, който събира повече от 40 млн. долара при премиерата си от „Не!“, дебютирал през юли, и задмина бюджета на продукцията, който по данни е между 20 и 30 млн. долара. Заедно с международните продажби общите възлизат на 58,4 млн. долара, съобщава Associated Press.

“Изключително развълнувани сме, че Blumhouse отново представи невероятен филм и нова премиера номер 1“, заяви Джим Ор, ръководител на местното разпространение на Universal. “Джейми Лий Къртис въвлече и ужаси публиката в Северна Америка“.

Филмът поднови и вечния дебат за пускането на филма на няколко платформи и мнозина в Холивуд се чудят дали нямаше да бъде по-голям хит, ако бе дебютирал едновременно и на Peacock – стрийминг услугата на Universal.

Преди уикенда някои анализатори смятаха, че „Хелоуин: Краят“ ще генерира между 50 и 55 млн. долара. „Хелоуин убива“ - предишният филм от трилогията под режисурата на Дейвид Гордън Грийн, бе пуснат едновременно на двете платформи миналата година и събра 49 млн. долара при премиерата ти.

Първият „Хелоуин“ на Грийн в същото време дебютира със 76,2 млн. долара през 2018 г. Това обаче беше преди пандемията, бе само по кината и бе изключително очаквано съживяване на обичания франчайз с добри оценки. Последващите филми обаче получиха различни оценки от критици и от фенове. „Хелоуин убива“ има оценка от 39% в Rotten Tomatoes, а „Хелоуин: Краят“ - 40%, но въпреки това събра над 40 млн. долара.

„Усмивка“, от своя страна, продължава да се противопоставя на тенденциите при хорърите с пореден силен уикенд. Оригиналният трилър на Paramount добави още 12,4 млн. долара, с което общите приходи за трите му седмици на екран достигат 71,2 млн. долара.

Трето място за уикенда е за „Крокодилът Лайл“ на Sony, който генерира с 35% по-малко продажби от дебюта си – 7,4 млн. долара, а „Жената воин“ се оказа на четвърта позиция с 3,7 млн. долара в петия си уикенд и общо 59,7 млн. долара от премиерата си насам. „Амстердам“ оформи челната петица с приходи за 2,9 млн. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:37 | 17.10.22 г.
fallback
Още от Изкуство и култура виж още