fallback

Новият екшън с Брад Пит запази челната си позиция в щатския боксофис

"Топ Гън: Маверик" успя да се завърне в топ 3 през уикенда

10:52 | 15.08.22 г.

Екшънът с Брад Пит „Убийствен влак“ поведе в боксофис класацията в Северна Америка за втори пореден уикенд, сочат оценки на студиото от неделя. В същото време невероятната издържливост на „Топ Гън: Маверик“ му позволи да се върне на трето място в 12-тата си седмица след премиерата, съобщава Associated Press.

След като в дебютния си уикенд събра около 30 млн. долара приходи от билети, „Убийствен влак“ генерира 13,4 млн. долара във втория си уикенд на екран. Екшънът на Дейвид Лийч, създаден за 90 млн. долара, събра 54,4 млн. долара само за две седмици в Северна Америка за Sony Pictures. На световно ниво приходите възлизат на 114,5 млн. долара.

Три нови филма излязоха на екран тази седмица, но нито един от тях не влезе в топ 5. Забавянето – очакван, но въпреки това остър летен спад за големите заглавия – даде достатъчно пространство най-големият филм за тази година - „Маверик“, да се завърне на челните позиции по кината.

След почти три месеца излъчване продължението на „Топ Гън“ на Paramount Pictures събра 7,2 млн. долара в последния си уикенд, с което общата сума от продажби на билети вече достига 673,8 млн. долара. Най-големият удар в историята на Paramount заема седма позиция за всички времена в местния боксофис, без да се взима предвид инфлацията, точно преди „Титаник“ и след „Отмъстителите: Война без край“.

Необичайно дългото силно представяне на „Топ Гън: Маверик“ е още по-забележително във времена, в които студията намалиха периода на излъчване на голям екран, изпращайки филмите към стрийминг услугите след само 45 дни по кината.

„Маверик“ за малко не успя да мине дори на втора позиция в класацията за уикенда, изместен от „DC Лигата на супер-любимците“ - анимация, която събра 7,17 млн. долара в третия си уикенд по кината.

Най-голямата премиера за седмицата в Северна Америка бе „Убийствена игра“ на А24 – хорър комедия, която зае осмо място с приходи от 3,3 млн. долара.

The Fall на Lionsgate, в който две приятелки са изоставени на 600-метрова радиокула, дебютира с приходи от 2,5 млн. долара.

Като цяло по продажби уикендът бе най-слабият за лятото. Предвид малкото предстоящи заглавия, сред които са трилърът „Звярът“ и „Три хиляди години копнеж“, и двата с участието на Идрис Елба, броят на зрителите вероятно ще намалее допълнително през следващите седмици.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:53 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Изкуство и култура виж още