Китайският моден гигант Shein пуска първата си брандирана кредитна карта чрез партньорство с мексиканския финтех Stori, обявиха компаниите във вторник, изтъквайки синергията, която трябва да им помогне да се разширят във втората по големина икономика в Латинска Америка.
Целта на кампанията е едновременно да привлече повече мексиканци към кредитния пазар, където достъпът им е ограничен, както и повече потребители към сайта на Shein, известен с ниските си цени и бързата мода, съобщава Ройтерс.
В Латинска Америка Shein стана изключително популярна през последните години, обмисляйки планове да изгради завод в Мексико и дистрибуторска мрежа в основния си пазар Бразилия.
Регионът отчита и бум при малките бизнеси, които купуват дрехи на Shein в огромни количества и ги препродават във физически магазини.
Shein, оценена на 66 млрд. долара в кръг от финансиране миналата година, разтърси индустрията на бързата мода с модела си с ниски разходи и бърз растеж.
Пазарът на онлайн търговия в Мексико бе най-бързо разрастващият се в света миналата година, показва проучване на Mexican Online Sales Association, като малко над 40% от всички интернет покупки са били на дрехи.
Кредитната карта на Shein, с логото на Mastercard, ще предлага точки за използване на сайта на компанията с всяка покупка. Покупките на дрехи в сайта на Shein ще печелят двойни точки, заявиха компаниите.
Финтехът Stori, предлагащ услуги като спестовни сметки с доходност от 15% и кредитни карти с почти пълна степен на одобрение, вече има 3 млн. клиенти в Мексико за последните четири години.
Картата Shein ще бъде налична само за нови клиенти на Stori, а не съществуващи такива, се вижда от сайта на финтеха.